جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم گراميداشت ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوي

حوزه/ بزرگداشت شهدای والامقام قیام خونین یوم‌ الله ۱۵خرداد با حضور جمعی از مسؤولان و علمای اعلام در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای قيام خونين 15 خرداد و بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی با حضور آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

قرائت قرآن کریم و هدیه ثواب آن به روح شهدای 15 خرداد و روح پرفتوح رهبرکبیر انقلاب امام راحل مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) بخش‌های آغازین این مراسم بود که پیش از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خميني(ره) برگزار شد.

در این برنامه که با حضور با حضور نیروهای نظامی و لشگری خراسان رضوی، جمعی از مدیران و خادمان بارگاه رضوی، علما، فضلا، طلاب و روحانیون برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهادی عبدخدايی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است این مراسم از سوی استانداری خراسان رضوی، شورای اداری استان و مشهد، شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

یادآور می‌شود، به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی ویژه زائران عرب زبان در رواق غدیر حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «محسن حیدری»؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان نیز برگزار شد .

313/28

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha