جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی از مسئولین درک نمی کنند که مردم در چه وضعیت اقتصادی و معیشتی به سر می برند، چرا که خودشان و فرزندان آنها در رفاه کامل و دارای حقوق های نجومی هستند و هیچ گاه درد محرومین و مستضعفان را نمی فهمند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: فقر و عدم اشتغال جوانان منجر به افزایش معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود، چرا که ما امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم که آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های ظالمانه برای کشورمان ایجاد نمودند که متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات، توقع مردم از مسئولین است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در شرایطی که مردم از مشکلات بیکاری، گرانی و رکود در مشقت زندگی می‌کنند، مسئولان اجرایی کشور و دولت باید با اتحاد کامل در راستای مرتفع کردن دغدغه‌های مهم مردم تلاش کنند.

 وی گفت: مسئولان با تدابیر شایسته، رسیدگی به معضلات و مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر از شعار دادن پرهیز کنند، چرا که کوتاهی برخی از دست‌اندرکاران و مسئولان در حق مردم، اعتماد جامعه را از اصل نظام کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام حسینی به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از کالای ایرانی پرداخت و تصریح کرد: بدون شک این نام گذاری تنها شعار نیست، بلکه یک راهبرد هدف دار است که برای رسیدن به آن باید برنامه ریزی هایی انجام شود تا بدین امر مشکلات کشور حل شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و به قول آیت الله العظمی  نوری همدانی مشکلات اقتصادی مایه شرمندگی است.

وی اظهارکرد: با قرارداد برجام قول های کلانی به ملت ایران داده شده بود و همه انتظار گشایش با کلید برجام داشتند و البته امروز شاهدیم نه تنها گشایشی حاصل نشده، بلکه مشکلات عدیده دیگری نیز به ما تحمیل شده، کاش در آن زمان که رهبر انقلاب هشدارهایی می دادند، گوش شنوایی بود.

 برخی مسئولین وضع مردم را درک نمی کنند

حجت الاسلام حسینی اظهارکرد: برخی از مسئولین درک نمی کنند که مردم در چه وضعیت اقتصادی و معیشتی به سر می برند، چرا که خودشان و فرزندان آنها در رفاه کامل و دارای حقوق های نجومی هستند و هیچ گاه درد محرومین و مستضعفان را نمی فهمند .

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیدار اخیر مسئولین دستگاه قضایی با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب در این دیدار بر مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی تاکید کردند و امروز باید دولت با کسانی که از رانت و رانت خواری بهره می برند، مبارزه جدی کرده و آنها را تحویل قوه قضاییه دهد و دستگاه قضایی نیز با این گونه افراد مماشات نکند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    0 0
    یکی به این آقا بگه الحمدالله از خانواده شما کسی وه بیکار نیست و وضع مالی هم شما الحمدالله خوب است، چند کارخانه آجرپزی، شرکت نفت و پروژه دویست واحدی مسکونی تحاری الماس کوک