جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سعید قاسمی

حوزه/ امروز برای سفرهای خارجی و تفریح، دلار می دهند، اما می گویند برای رفتن به اربعین و کربلا، دلار نداریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سعید قاسمی پیش ازظهر امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با بیان این که برای حل مشکلات کشور، اراده ای از سوی مسئولین و دستگاه ها دیده نمی شود،گفت:همه این سازمانها و نهادهای رسمی امکانات فراوان دارند؛ اما چون تفکرشان حل و رفع مشکلات مردم نیست.

این فعال فرهنگی افزود:  عدم تدبیر و اراده برای حل مشکلات مردم از سوی نهادها و سازمانهای مربوطه، موجب شد، رهبر انقلاب به مسئله آتش به اختیار  نیروهای انقلابی و جهادی اشاره کنند. بنابر این، لازم است نیروهای جهادی و انقلابی وارد میدان کار زار شوند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: با برجام خود ثابت کردند چه قدر با تفکر انقلابی و جهادی فاصله دارند و با این معاهده همه را سرکار گذاشتند و می خواستند القاء کنند که دین کارایی ندارد و باید به فکر مباحثی مانند تفکر لیبرال بود.

این فعال فرهنگی بابیان اینکه امام راحل از پذیرش اتفاقات بعد از جنگ به عنوان جام زهر یاد می کنند، افزود: در آن زمان شاهد اتفاقاتی از سوی افراد خاص در کشور بودیم که تداوم انقلاب و اهداف آن را تحت تأثیر قرار دادند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: امروزشاهد اتفاقاتی در بحث اقتصاد و گرانی روز به روز دلار هستیم که نشان می دهد عقبه جبهه چه قدر مورد تخریب قرار گرفته است.

این فعال فرهنگی افزود: رهبر انقلاب فریاد می زنند، شفاف می گویند و راه ها را مشخص و وظایف مسئولین را در مقابله با دشمن تعیین می کنند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: امام راحلی که امام بود و همه روی سر ایشان قسم می خوردند، فشارها به ایشان جواب داد و  به نتیجه دلخواه خود رسیدند.

 قاسمی با تأکید بر اینکه برای فساد در کشور و خارج کشور دلار 4هزار و 200  تومانی می دهند؛ ولی برای ازدواج و رفع مشکلات قدمی بر نمی دارند، اظهار داشت: امروز برای سفرهای خارجی و تفریح، دلار می دهند اما می گویند برای رفتن به اربعین و کربلا، دلاری نیست.

این فعال فرهنگی بابیان اینکه امام راحل با همه عظمت و بزرگی که داشتند؛ اما نتوانستند زیر فشارها عوامل داخلی وخارجی دوام بیاورند و سخن از جام زهر می کنند، افزود: در شرایط بسیار سختی قرار داریم و باز وقایع سال 60و اتفاقات آن زمان در حال تکرار شدن است.

این استاددانشگاه گفت: در شرایط بسیار سختی قرار داریم و دشمن لحظه به لحظه در حال برنامه ریزی برای نابودی کشور است، اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم مردم در آبادان آب ندارند، ولی افرادی در تهران در بازارها جولان می دهند و هر روز در مغازه ای را پایین یا بالا می کشند. بنابراین نیروهای انقلابی راه سخت و دشواری برای مقابله در پیش دارند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha