سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: متأسفانه معماری و فرهنگ غربی بر ساخت مسکن در کشور ما سایه انداخته است و نیاز است برای رهایی از این فرهنگ کاری کنیم و به فرهنگ اصیل اسلامی خود بازگردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ‌حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در همایش «حوزویان مهندس» یکی از اهداف برگزاری این همایش را شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای حوزویان در زمینه مسکن و برنامه‌ریزی برای استفاده از این ظرفیت‌ها عنوان کرد.

وی ضمن انتقاد از منفعل بودن نیروهای مخلص و متخصص در داخل کشور گفت: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد؛ ولی باید خود را باور کنند تا کشور ما پیشرفت کند.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: متأسفانه معماری و فرهنگ غربی بر ساخت مسکن در کشور ما سایه انداخته است و نیاز است برای رهایی از این فرهنگ کاری کنیم و به فرهنگ اصیل اسلامی خود بازگردیم.

وی عشق تمام عیار، احساس خطر و احساس تنهایی را سه عامل برای حرکت و نجات دانست که حتی می‌تواند انسان فلج را به حرکت درآورد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی افزود: تهاجم سنگینی علیه ایران اسلامی وجود دارد و دشمنان با تمام ابزارهایشان تلاش می‌کنند که این کشور را به نابودی بکشانند و اگر ما این شرایط را به‌خوبی درک کرده و برنامه‌ریزی دشمنان را به‌خوبی لمس کنیم مطمئن باشید از انفعال خارج می‌شویم.

وی تصریح کرد: خداوند وعده نصرت داده است و اگر ما همت کنیم کمک خواهد کرد.

رئیس مرکز خدمات گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری کردند که این انقلاب ادامه نداشته باشد و از هیچ مکری دریغ نکردند و استمرار این انقلاب در این 40 سال مانند معجزه بوده است.

وی افزود: این انقلاب برکات بسیاری برای کشور داشته است؛ چراکه در دورانی ما تحریم بودیم و کسی چیزی به ما نمی‌داد، جوانان ما توانستند در بسیاری از موضوع‌های علمی به پیشرفت‌های بسیاری دست یابند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha