جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بزرگ ضیافت علوی، یکی از حرکت‌های بسیار مبارک در سطح کلان‌شهر اهواز و استان خوزستان است که بحمدالله این طرح هم‌اکنون در سراسر ایران توسعه یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون ضیافت بزرگ علوی که یکی از اقدامات خودجوش جمعی از طلاب جهادی اهواز است، اظهارداشت: طرح بزرگ ضیافت علوی، یکی از حرکت‌های بسیار مبارک در سطح کلان‌شهر اهواز و استان خوزستان است که بحمدلله این طرح هم‌اکنون در سراسر ایران توسعه یافته است.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه اطعام روز غدیر بنا به روایات معصومین(ع) فوق‌العاده مستحب است، گفت: در روایت آمده که آقا امیرالمؤمنین(ع) بعد از خواندن خطبه غدیر، همراه با مؤمنین به منزل امام حسن مجتبی (ع) رفته و در آنجا اطعام روز غدیر را خوردند و این مسأله به الگویی برای شیعیان تبدیل شد که روز غدیر دور هم جمع شوند و به یکدیگر تبریک گفته و اطعام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، طرح بزرگ ضیافت علوی را برنامه‌ای مقدس و مبارک خواند و تصریح کرد: از همه افرادی که در این طرح عظیم دخیل هستند، کمال تقدیر و تشکر را به‌جا آورده و از خداوند منان، آرزوی توفیقات روز افزون آنان را خواهانم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha