جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، «ضیافت علوی» را قرارگاهی برای خدمت به شیعیان امیرالمؤمنین(ع) دانست و گفت: پیام طرح «ضیافت علوی» پیام ارتباط عمیق با علی ابن ابی طالب و سفارش‌های پیامبر اعظم(ص) است که باید با جان‌ودل آن را درک کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون طرح بزرگ «ضیافت علوی» اظهارداشت: زمینه‌سازی برای اطعام در عیدالله اکبر، یکی از دستورات معصومین(ع) بوده به طوری که فرموده اند «اطعام کردن یک نفر در روز غدیر خم، برابر با ثواب اطعام کردن ۱۰ هزار نفر از صدیقان و شهداست».

وی، برگزاری طرح «ضیافت علوی» را بزرگداشت عید غدیر و روز ولایت دانست و تصریح کرد: این طرح که سبب ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه می‌شود نقش بسزایی در ترویج فرهنگ غدیر دارد؛ به همین دلیل برگزاری طرح «ضیافت علوی» به نوعی بزرگداشت عید غدیر و روز ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، پیام طرح «ضیافت علوی» را پیام بیعت با امیرالمؤمنین و درک غدیر عنوان کرد و گفت: پیام این طرح، پیام ارتباط عمیق با علی ابن ابی طالب و سفارش‌های پیامبر اعظم(ص) است که باید با جان‌ودل آن را درک کرد.

امام جمعه موقت اهواز، مکان برگزاری طرح ضیافت علوی را همچون یک قرارگاه و لشکر توصیف کرد و افزود: صمیمیتی که در میان افراد اجرایی طرح «ضیافت علوی» بر قرار است، آنجا را تبدیل به قرارگاهی کرده که همه با محبت امیرالمؤمنین یک هدف واحد را پیگیری می‌کنند، و آن هدف واحد «خدمت به شیعیان امیرالمؤمنین(ع)» و «ترویج و تبلیغ محبت حضرت علی(ع)» است.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha