سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار رجب زاده

حوزه/ فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: شهدا با اخلاص به تکلیفی که برعهده آنان بود عمل کردند، لذا نیاز جامعه امروز نیز، تکلیف مداری و ولایت مداری است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، سردار رجب زاده، فرمانده قرارگاه شهید ناصری، در اجلاسیه شهدای اهل سنت خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز مهمان شهدایی هستیم که انتخاب شده و زنده هستند و نظاره گر اعمال ما می باشند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری ادامه داد: شهدا با اخلاص به تکلیفی که برعهده آنان بود عمل کردند، لذا نیاز جامعه امروز نیز، تکلیف مداری و ولایت مداری است.

وی، پشتیبانی از ولایت فقیه را خواست شهدا دانست و تصریح کرد: در وصیت نامه شهدا قید شده است که پشتیبان ولایت باشید، و امید است تا بتوانیم از فرهنگ شهدا درس بگیریم.

رجب زاده با ابراز شرمندگی در برابر خانواده شهدا خاطرنشان کرد: وقتی به خانواده شهدا که فرزندشان را برای انقلاب فدا کرده اند سرکشی می کنیم ، شرمنده می شویم که آنان با وجود مشکلاتی که دارند، هنوز خود را بدهکار به این نظام می دانند و دغدغه رفع مشکلات جامعه را دارند.

وی با اشاره به اتحاد برای ادامه راه شهدا تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا سیره ی شهدا را پیاده کنیم و امید است تا بتوانیم به بهترین شکل کنگره دو هزار شهید استان را برگزار کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha