جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا باباشاهی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز باید بازاریان را افسران جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان خواند و با کمک اصناف می توانیم بر مشکلاتی که دشمنان برای اقتصاد ما پیش آورده است فائق آییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، ظهر امروز به مناسبت سالروز بسیج اصناف در جمع تعدادی از اصناف بسیجی شهر سنندج اظهار داشت: جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروی انقلاب با 4 تهاجم از سوی دشمنان و استکبار روبرو بود. اولین و مهمترین آن جنگ نظامی بود. در این جنگ که جنگی نیابتی بود، دشمنان نظام صدام حسین، رییس جمهور عراق را علیه ایران تحریک و جنگی هشت ساله و طولانی مدت را بر ملت و نظام نوپای ایران تحمیل کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: دشمنان در ابعاد دیگر نیز علیه انقلاب اسلامی توطئه هایی داشته و دارند همانند توطئه های فرهنگی، امنیتی و...، اما با وجود این همه تهاجم و فشار و تحریم ملت ایران همچنان در برابر دشمنان ایستاده اند و توطئه های آنان هیچ تاثیری بر اقتدار این نظام نداشته است.

وی به تحریم های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ایران به راه انداخته اند و از این طریق می خواهند با ایجاد فشار بر افکار عمومی را تحریک کنند، ولی از این واقعیت بی اطلاع هستند که مردم ایران ملتی بصیر و دشمن شناس است و فریب این ترفندها را نمی خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: قطعا با اقتدار ایران اسلامی و توانمندی که در نیروهای انسانی و تجهیزات ایران وجود دارد، کشور ما از جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون خواهد آمد و پیروز میدان خواهد بود.

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه با اشاره به اینکه ایران امروز از نظر نظامی در منطقه حرف اول را می زند، گفت: خوشبختانه در ایران شاهد پتانسیل های بسیاری همانند نیروی انسانی قوی و مستعد، اقتدار دفاعی و نظامی و... می باشد.

وی اظهار کرد: اگر به دنبال این هستیم که در آینده این انقلاب پیشرفت کند باید به منویات مقام معظم رهبری خوب گوش فرا دهیم زیرا معظم له از نظر سیاسی و دیگر ابعاد دارای تفکر والایی می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: امروز باید بازاریان را افسران جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان خواند و با کمک اصناف می توانیم بر مشکلاتی که دشمنان برای اقتصاد ما پیش آورده است فائق آییم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از دو نفر از بسیجیان اصناف استان  کردستان مورد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha