پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برخورد با ویژه خواری یکی از شاخصه های دیگر دولت انقلابی است، گفت: امروز مسؤولان و دولتمردان ما باید برای حفظ اعتماد عمومی با ویژه خواری ها و فساد در کشور با قدرت مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان بندپی شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به شاخصه های دولت اسلامی اشاره کرد و گفت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری یکی از مهم ترین شاخصه های دولت اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسؤولان در دولت اسلامی همانند مردم زندگی می کنند، افزود: مدیران در دولت اسلامی همه توان خود را برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه به کار خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران، ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه های مهم مدیران در دولت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مدیران دولت اسلامی همه توان خود را در جهت تحقق دغدغه ها و مطالبات رهبری نظام به کار خواهند گرفت.

وی با بیان این که دولت کارآمد دولتی انقلابی و عزتمند است، بیان داشت: یک دولت کارآمد همواره در جهت تحقق و خواست ها و اهداف اسلامی گام بر می دارد.

حجت الاسلام پوررمضان همچنین با تأکید براین که دولت انقلابی مبتنی بر روحیه انقلابی است، تصریح کرد: چنین دولتی همه توان خود به منظور ترویج شعارها و ارزش های انقلاب در جامعه به کار خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت انقلابی همواره در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: چنین دولتی همواره از منافع ملی مردم خود دفاع خواهد کرد و آن را فدای مسائل سیاسی نمی کند.

وی با اشاره به این که یک دولت انقلابی هیچ گاه اجازه نخواهد داد زیاده خواهی ها و زوگویی های یک کشور بیگانه موجب تضعیف آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب شود، تصریح کرد: دولت اسلامی با تبعیت از رهبری در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب خواهد ایستاد و از اصل نظام و رهبری حراست و پشتیبانی خواهد کرد.

حجت الاسلام پوررمضان با تأکید براین که دولت انقلابی منافع ملی را قربانی مصالح زودگذر نمی‌کند و بر دشمن اعتماد ندارد، بیان داشت: دولت انقلابی هیچ گاه به دلیل برخی مسائل حاضر به چشم پوشی از آرمان های انقلاب نخواهد شد.

وی با بیان این که دولتی عزتمند است که بتواند منافع ملت را در سطح نظام بین‌الملل حفظ کند، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان ما نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم با قدرت در برابر زیاده خواهی های غرب ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جهادی عمل کردن یکی دیگر از ویژگی ها و شاخصه های دولت انقلابی است، بیان داشت: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب که مسؤولان ما جهادی و انقلابی عمل کردند کشور به سمت پیشرفت حرکت کرد.

وی با تأکید براین که دولت انقلابی همواره با فساد و انحراف مقابله و مبارزه می کند، خاطرنشان کرد: در یک دولت انقلابی نیت الهی و تخصص، تعهد و دانش محور همه امور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برخورد با ویژه خواری یکی از شاخصه های دیگر دولت انقلابی است، بیان داشت: امروز نیز مسؤولان و دولتمردان ما باید برای حفظ اعتماد عمومی با ویژه خواری ها و فساد در کشور با قدرت مقابله کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha