پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شجاعی

حوزه/ رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره آموزشی سه ماهه گرافیک ویژه طلاب خواهر برگزار شد و حدود ۵۰ نفر هنرجو در این دوره شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصرف کالاهای فرهنگی به مثابه مؤثرترین مؤلفه در سبک زندگی شناخته شده و انتخاب کالا، تعادل در مصرف و چگونگی استفاده از این کالاهای فرهنگی به عنوان مسأله میز سبک زندگی تعیین شده است.

وی با بیان این که هنر بهترین ایزار در جهت افزایش سواد و مهارت انتخاب و گزینش گری بوده، اذعان داشت: عنر گرافیک از مؤثرترین این ابزار می باشد.

شجاعی ادامه داد: کتاب، بازی و سرگرمی، فضای مجازی و فیلم و سینما از جمله کالاهای فرهنگی هستند که تمرکز فعالیت های هنری شعبه اصفهان بر بازی و سرگرمی و فضای مجازی قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا دوره آموزشی سه ماهه گرافیک ویژه طلاب خواهر برگزار شد و حدود 50 نفر هنرجو در این دوره شرکت کرده اند.

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اختتامیه دوره در قالب یک کارگاه سه روزه تولید پوستر با محوریت بازی و اسباب بازی و با حضور مجتبی مجلسی، دبیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی(آیه) برگزار شد.

وی در پایان افزود: پس از سه روز، هر یک از هنرجویان موفق به طراحی یک تا چند پوستر در موضوع افزایش مهارت انتخاب و مصرف بازی و اسباب بازی شد.

این کارگاه سه روزه،  اوایل شهریورماه در اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha