جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر آموزش پرورش فارس

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه در عاشورا تمام حوزه های عاطفی و تربیتی درکنار یکدیگر مشاهده می شود، عنوان کرد: باید فرهنگ ایثار وگذشت، فداکاری، رشادت، استقامت در راه دین و فرهنگ محبت و دوستی را به نوآموزان یاد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عسکر نجفی ظهر امروز در همایش سه ساله های حسینی که در شبستان دارالعباده حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت داشت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: همه باید در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان و بهره مندی از فرهنگ شیعی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به ساعت تقویت دینی توجه داشته شده است، افزود: یکی از بهترین روش های که می شود برای تقویت دینی بچه ها از آن بهره گرفت همین روش دینی است که در فرهنگ خود از آن بهره می بریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس استفاده از فرهنگ غنی عاشورا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید از فرهنگ غنی عاشورا که امام حسین(ع) برای ما به میراث گذاشته نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه در  عاشورا تمام حوزه های عاطفی و تربیتی درکنار یکدیگر مشاهده می شود، عنوان کرد: باید فرهنگ ایثار وگذشت، فداکاری، رشادت، استقامت در راه دین و فرهنگ محبت و دوستی را به نوآموزان یاد داد.

نجفی خاطرنشان کرد: حضرت رقیه(س) جان خود را در راهی گذاشت که پدر ایشان گذاشته بود امیدواریم ما نیز ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha