سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گردان بسیج طلاب و روحانیون  اصفهان در رزمایش اقتدار عاشورایی

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: بسیج در تمام ابعاد کشور حضوری فعال دارد، در بحث سازندگی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و.... نمی توان نقش بسیج را منکر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند».

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود:  امام خمینی (ره) در جایی دیگر درباره جایگاه بسیجی می فرمایند: «حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود».

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید تعریف کامل و جامع ای از بسیج داشته باشیم، افزود: بسیج به دستور امام راحل در اوایل انقلاب برای نظم بخشیدن به جامعه تشکیل گردید. امام راحل بسیج را نهادی اجتماعی می دانستند یعنی اینکه ایشان بسیج را تنها منحصر به بعد نظامی نمی دیدند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: حال با این تعریف باید گفت که بسیج نیرویی کاملا مردمی در خدمت نظام و جامعه است و همیشه حضوری مستمر در کشور دارد که این را باید نعمتی برای نظام و انقلاب قلمداد نمود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: امروز بسیج در تمام ابعاد کشور حضوری فعال دارد، در بحث سازندگی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و.... نمی توان نقش بسیج را منکر شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران هرگز خدمات بسیج به مملکت را در حوادث و بلایای طبیعی فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: در بسیاری از اتفاقات و رویدادها حضور بسیج مستمر و قابل توجه همگان بوده است. در زلزله هایی که در سالهای اخیر در کشور روی داده است، شاید اولین نیروی که خود را برای نجات و امدادرسانی به مردم رسانده است، بسیجیان بوده اند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود بیان داشت: از سوی دیگر در هشت سال جنگ تحمیلی بسیجیان در خط مقدم حضور داشتند و هزاران شهید از این قشر تقدیم انقلاب کرده اند که این نشان از تعهد بسیج به انقلاب و آرمانهای والای آن دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران یادآور شد: از همین روست که دشمنان و دستگاه های تبلیغاتی آنان با تمام وجود بسیج را مورد هجمه رسانه ای خود قرار می دهند و با این کار به دنبال تضعیف کارکردهای بسیج در کشور هستند که بحمدالله تاکنون موفق نشده اند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود به یکی از فرمایشات امام راحل درباره جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) درباره اهمیت بسیج می فرمایند: « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج ميقات پا برهنگان معراج انديشه پاک اسلامي است که تربيت يافتگان آن، نام و نشاني در گمنامي و بي نشاني گرفته اند».

این استاد حوزوی عنوان کرد: بسیجی در منظر امام خمینی (ره) فردی علاقمند به پیشرفت، گسترش و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: شما که افتخار بسیجی بودن دارید باید خود را برای حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی برهه ها آماده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha