جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتصاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: یکی از بارزترین ویژگی های رئیس قوه قضائیه، برخورد بدون اغماض با غارتگران بیت المال و تلاش برای تحقق واقعی عدالت در دستگاه قضا کشور است.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان اظهار داشت: عدالت نیاز درونی و ذاتی انسان هاست و بسیاری از جنگ ها و نزاع ها در تاریخ بشر برای رسیدن به این مهم بوده است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: لذا در این میان نقش دستگاه قضا بسیار مهم و تاثیرگذار است، یعنی در صورتی که دستگاه قضا از قاطعیت و عدالت برخوردار باشد، می توان به اجرای واقعی عدالت امیدوار بود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه قضا بر وفق اسلام و مبانی دینی حرکت کرده است و این برگ زرینی در مبحث عدالت در این نظام می باشد.

دریایی با تاکید بر اینکه ریاست حجت الاسلام و المسلمین رییسی بر دستگاه قضا تحول آفرین بوده است، گفت: با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه شاهد برخورد شدید با مفاسد و بی عدالتی ها در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از بارزترین ویژگی های رئیس قوه قضائیه، برخورد بدون اغماض با غارتگران بیت المال و تلاش برای تحقق واقعی عدالت در دستگاه قضا کشور است، لذا همه امیدواریم که حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این مسیر همواره موفق، قاطع و بر اساس موازین اسلامی حرکت نمایند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: در ماه های اخیر شاهد برخورد شدید دستگاه قضا با متخلفان و مفسدان در کشور هستیم که این نوید دهنده تحول در سیستم قضایی کشور می باشد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت رئیس قوه قضاییه نمره قبولی خود را از ملت شریف ایران گرفته است، اظهار داشت: بی شک اجرای صحیح عدالت خواسته هر انسانی است، بنابراین تحقق عدالت در کشور و برخورد شدید و قاطع با دست اندازان به بیت المال که این روزها شدت بسیاری گرفته است، می تواند زمینه امید بیشتر در کشور را مهیا کند.

دریایی ادامه داد: خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بحث اجرای عدالت هرگز تحت تاثیر جایگاه و مقام متهمان قرار نمی گیرد و این امتیاز بسیار بزرگ و کم نظیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha