پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تسهیل در روند فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز را نیازمند انجام هماهنگی‌هایی در سطح ملی دانست و گفت: مسئولان ملی با خیرین مسکن‌ساز هم‌یاری کنند تا این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های ملی بتواند حرکت‌های گسترده‌تری را در راستای کمک به نیازمندان رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،   آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه انگیزه امام حسین علیه‌السلام از قیام عاشورا نان، مال و مادیات نبود، اظهار کرد: انگیزه ایشان احیای دین خداوند متعال بود به همین علت جان، مال و همه چیز را در این مسیر فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز در راستای رفع یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم درحال تلاش است، اضافه کرد: نهادها بر اساس وظایفی که بر عهده آن‌ها گذاشته می‌شود وظایف، ممنوعیت‌ها و مجوزهایی برای انجام عملکردهای مبتکرانه دارند و انجمن خیرین مسکن‌ساز باید در ساز و کار خود به عملکردهای مبتکرانه نگاهی ویژه داشته باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: نهادهایی که برای رضای خداوند متعال و از روی علاقه تشکیل می‌شود امکان نوآوری و ابتکار را دارند که این نوآوری‌ها و ابتکارها موجب پیشرفت و موفقیت می‌شود.

وی تسهیل در روند فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز را نیازمند انجام هماهنگی‌هایی در سطح ملی دانست و گفت: مسئولان ملی با خیرین مسکن‌ساز هم‌یاری کنند تا این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های ملی بتواند حرکت‌های گسترده‌تری را در راستای کمک به نیازمندان رقم بزند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha