شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: امسال نیز براساس آخرین آمار تعداد طلاب و اساتید زائر اربعین نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و قریب به ۵۰ نفر در این سفر معنوی و روحانی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی، نمایش اقتدار و همبستگی جهان اسلام در برابر توطئه های دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی، آل سعود، آمریکا و دیگر اذنابش است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: خوشبختانه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بیجار و شهرهای اطراف ارادت خاصی به رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام دارند و همین عشق و محبت باعث شده است که هر ساله در چنین ایامی خیل عظیمی از مردم این خطه در راهپیمایی بزرگ و تاریخی اربعین حسینی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه با اشاره به اینکه امسال اساتید و طلاب بیشتری از این مدرسه در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت خواهند کرد، بیان داشت: در ایام اربعین سال گذشته ۳۰ نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پیاده روی اربعین حسینی شرکت داشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: امسال نیز براساس آخرین آمار تعداد طلاب و اساتید زائر اربعین نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و قریب به ۵۰ نفر در این سفر معنوی و روحانی شرکت خواهند کرد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه قدم نهادن در این سفر معنوی سعادت می خواهد، بیان کرد: ان شاء الله کاروان طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ۱۹ مهرماه جاری به سمت کربلای معلی حرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha