شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
13 آبان

حوزه/ در چله دوم انقلاب و در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، همچنان در کنار هم و در مسیر آرمانهای والای انقلاب، در قالب جبهه واحد مقاومت در مقابل زورگویی و جنایات مستکبرین جهان به سرکردگی آمریکای جنایت پیشه خواهیم ایستاد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و محمدمهدی شهریاری استاندار، به مناسبت ۱۳ آبان با صدور بیانیه‌ای از مردم استان جهت حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

۱۳ آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه ی حق و حقیقت و مبارزه ی بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه ی استکبار و سلطه است. در این روز بود که زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ایرانیان ، در برابر استکبار جهانی آشکار گشت.

سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، روز دانش آموز و حماسه بزرگ ملت ایران  در  تسخیر لانه ی جاسوسی در ۱۳ آبان   ۱۳۵۸ از حوادث فراموش ناشدنی این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) هیمنه ی پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی ، درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانبان ، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان «روزملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار» به عنوان نماد نمایش اقتدار و اتحاد ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ، از عموم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، مردم غیور و انقلابی ، جوانان پرشور و ولایت مدار ، کسبه و بازاریان محترم استان آذربایجان‌غربی برای حضور در راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان امسال، که  از حساسیت خاصی نیز برخوردار است دعـوت می‌نماییم تا در تجدید بیعتی دیگر با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (زید عزّه )، وحدت و یکدلی خود را در پایبندی به آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) به منصه ظهور گذاشته و نشان دهند، علی رغم فشار حداکثری جبهه ی متحد کفر و نفاق و استکبار جهانی که امروزه با تمسک به تروریسم اقتصادی و نشانه رفتن معیشت مردم، درجهت تحقق اهداف پلید و شیطانی خود حرکت می نماید، در چله دوم انقلاب و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، همچنان در کنار هم و در مسیر آرمانهای والای انقلاب، در قالب جبهه واحد مقاومت در مقابل زورگویی و جنایات مستکبرین جهان به سرکردگی آمریکای جنایت پیشه خواهیم ایستاد.

والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha