پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصویری رپورٹ|حوزہ علمیہ جامعہ عروۃ الوثقیٰ کی جانب سے  لاہور میں "وحدت امت ریلی"

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در سخنرانی خود در راهپیمایی جشن 1میلاد پیامبر گفت: شخصیت و سیره پیامبر اسلام (ص) مرکز و محور اتحاد مسلمانان است و با محوریت سیره حضرت محمد (ص) می توانیم امت اسلامی را متحد کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه راهپیمایی طلاب حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان بمناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) با حضور مدیر، اساتید و اقشار مختلف مردم در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در سخنرانی خود در راهپیمایی جشن 12 ربیع گفت: شخصیت و سیره پیامبر اسلام (ص) مرکز و محور اتحاد مسلمانان است و با محوریت سیره حضرت محمد (ص) می توانیم امت اسلامی را متحد کنیم و وحدت مسلمین نه فقط ضرورت فوری است، بلکه تقاضای دین و دستور خدا و پیامبر گرامی اسلام (ص) هم است.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) با عنوان رحمة للعالمین مبعوث شدند، اما متاسفانه امت پیامبر (ص) تقسیم در تقسیم شدند و امروز مردم فلسطین، کشمیر و یمن با ظلم قدرت های شیطانی مواجه هستند، بر امت اسلامی ضروری است که مانند جسم واحد شوند، که اگر عضوی از این جسم به درد آید عضوهای دیگر را نیز بی قرار می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز ما باید مسکلات همدیگر را درک کنیم و علیه ستمگران و ظالمان متحد شویم، امت باید امت واحده باشند، در روز قیامت به پیامبر اسلام (ص) چه جوابی می دهیم، وقتی امت اسلامی مورد ظلم ظالمان قرار دارند و ما ساکت هستیم، امروز باید عهد ببندیم که تمام فرقه های اسلامی، تعصب فرقه ای را کنار گذاشته و برای ترویج تعلیمات اسلامی تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha