جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله صادق آملی لاریجانی

حوزه/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه CFT برای امنیت ملی بسیار خطرناک است، گفت: این کنوانسیون بدتر از برجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پایان درس خارج فقه خود و در جمع برخی از اعضای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم و برخی از شاگردانش در پاسخ به سوالاتی درباره «بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های پالرمو و CFT» گفت: اگر از من شخصا نظرم را بپرسید، پالرمو و CFT به شدت برای امنیت ملی خطرناک هستند به ویژه CFT که بسیار خطرناک‌تر است. 

وی تصریح کرد: بدانید من به وظیفه ام عمل می‌کنم. من فکر خودم این است که این مصوبات مجلس قطعی نباشد، معلوم نیست چنین چیزی مصلحت باشد ، ولو فوائدی هم دارد، مفاسدی هم دارد.  روی ترازو باید گذاشت. به نظر من خطر امنیتی اش بسیار شدیدتر است.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: البته به نظر بنده هم پالرمو و هم CFT خطر امنیتی بالایی دارند، البته خطر CFT برای امنیت بیشتر هم هست. اینکه   FATF هر دفعه گفته بگوید  ، این آخرین مهلت است، شما فکر می‌کنید به این تهدیدات و امثال آن گوش می‌کنم؟

وی در پایان گفت: ما هر چه جلوتر رفتیم شک‌مان به آمریکائی ها و اذنابشان و کشورهایی که اعضای FATF هستند بیشتر شده است. این روشن است. می خواهم بگویم واقعا آدمهای خطرناکی هستند، آدمهای فاسدی هستند البته از قبل آدمهای فاسد و خطرناکی بودند برجام‌شان نشان داد چقدر آدمهای ناقابلی‌اند و CFT بدتر از برجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha