جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را باید مالک اشتر ولایت نامید، چرا که عمر خویش را در کنار ولی امر مسلمین و در مسیر منویات معظم له وقف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدسادات حسینی، بعدازظهر امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد، در جمع خواهران بسیجی شهر سنندج اظهار داشت: سردار سلیمانی وزنه ای تاثیرگذار در منطقه بود که تمامی معادلات دشمنان و تروریست ها را در هم فرو ریخته بود.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران اسماء ادامه داد: این سردار شهید سالهای عمر پربار خویش را صرف مبارزه با تروریست، ایجاد وحدت بین مسلمین و... نمود و سرانجام به دست شقی ترین انسان های روی زمین به فیض شهادت نایل شد.

وی در ادمه با اشاره به اینکه ترور شهید سلیمانی هرگز خللی در جبهه مقاومت علیه دنیای کفر را به دنبال نخواهد داشت، گفت: آمریکایی و دیگر گروه های تروریستی حذف سردار سلیمانی را برای خود یک آرزو و رویای بزرگ می دانستند و اینگونه می پنداشتند که با ترور کردن وی می توانند ستون های جبهه مقاومت را متزلزل نمایند.

حسینی بیان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را باید مالک اشتر ولایت نامید، چرا که عمر خویش را در کنار ولی امر مسلمین و در مسیر منویات معظم له وقف نمود.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران اسماء عنوان داشت: عمل وقیحانه و غیرانسانی ترامپ در دستور ترور این سردار رشید اسلام نه تنها منطقه را برای حضور مزدوران آمریکایی آرام نخواهد ساخت، بلکه بدانند که روزهای بسیار سختی در انتظار آنان است و به فرموده امام خامنه ای انتقام سختی از عوامل این جنایت بشری گرفته خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: این سرزمین هزاران هزار به مانند شهید سلیمانی دارد و دشمن بداند که با شهید کردن سردار سلیمانی، هزاران سلیمانی ها سربرخواهند آورد و در مقابل جهان کفر و استبداد خواهند جنگید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha