پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت در بیانیه ای گفت: تظاهرات مردم عراق پیام آشکار خود را بیان کرد و آمریکا راهی جز خروج و احترام به حاکمیت عراق و تصمیمات آن و گزینه ملت که حق دموکراسی آنان است، ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت در بیانیه ای از تظاهرات میلیونی مردم عراق که از استان های مختلف آمدند و شعار "آمریکا هرگز هرگز" سر دادند، قدردانی کرد و گفت: این تظاهرات پیام آشکار خود را بیان کرد و آمریکا راهی جز خروج و احترام به حاکمیت عراق و تصمیمات آن و گزینه ملت که حق دموکراسی آنان است، ندارد.

این هیئت اشاره کرد: ملت عراق قیام کرد و به برکت خون شهدایی که سرزمین را در راه حاکمیت و آزادی آن از دست تروریستی های تکفیری که ساخته اشغالگر آمریکایی است، سیراب کرد، متحد شدند.

هیئت علما این تظاهرات را اولین گام در جهت اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق دانست و افزود: این تصویر حقیقی اراده ملت عراق است که برگرفته از احساس ملّی خارج از چارچوب مذهبی می باشد.

علمای بیروت مردم عراق به حفظ مقاومت و تمامی شاخه های آن که تصمیم تاریخی خود را در اخراج اشغالگران آمریکایی گرفته اند، دعوت کردند و از آنان خواستند به موضع گیری های آیت الله سیستانی پایبند باشدند؛ چرا که ایشان بر وحدت موضع در تمامی مسائل سرنوشت ساز و حاکمیت ملی تأکید دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha