جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ تولیت دارالقرآن امام علی(ع) از رقابت ۵۶۰۰ نفر از برادران در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد انصاری در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن(بخش برادران) دارالقرآن امام علی یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد، اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن(بخش برادران) از ۲۰ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقه ۵ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که در رشته‌های حفظ جزء های مختلف قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: ۷۹۷ نفر در رشته حفظ کل،  ۶۱۰ نفر  در رشته حفظ ۲۰ جزء، هزار و ۵۲۳ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، هزار و ۵۴۸ نفر در رشته قرائت ترتیل و هزار و ۷۳ نفر در رشته قرائت تحقیق شرکت کردند.

تولیت دارالقرآن امام علی(ع) خاطرنشان کرد: ۵۷۳  نفر غیرایرانی از کشورهایی مانند نیجریه، هند، لبنان، فرانسه، انگلستان، ساحل عاج، افغانستان و پاکستان در این دوره مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآن و تشویق به استمرار این مسیر نورانی در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود که در پایان به نیمی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha