پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 886635
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کتاب انتخاب صالحان

حوزه/ این کتاب در موضوع انتخابات و با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) تدوین شده و شامل نُه فصل است که هرکدام از آن، سهمی را در تبیین نظریّه‌ی انتخاباتی معظّمٌ‌لّه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه‌العالی) درباره‌ی انتخابات در قالب کتاب «انتخاب صالحان» و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

بر اساس این گزارش: این کتاب در موضوع انتخابات و با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) تدوین شده و شامل نُه فصل است که هرکدام از آن، سهمی را در تبیین نظریّه‌ی انتخاباتی معظّمٌ‌لّه خواهد داشت.

این کتاب با سرفصلهایی همچون «واجب سیاسی (بیان اهمّیّت انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی) »، «راه و اصول امام (بازخوانی خطّ امام برای سنجش عیار احزاب و جریانهای فعّال در انتخابات) »، «خواب های بی‌تعبیر (شرح توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای انتخابات) »، «اصولگرای اصلاح‌طلب انقلابی (به منظور بازخوانی شاخص‌های جریانهای وفادار به نظام) »، «مجری و ناظر (شرح وظایف وزارت کشور و شورای نگهبان) »، «هـمه باهم (شرح وظایف عموم مردم در انتخابات) »، «تکلیف نخبگان (شرح وظایف نخبگان و خواص در امر انتخابات) »، «الزامات داوطلبی (شرح وظایف نامزدها و بایدها و نبایدهای رفتاری آنان در ایّام انتخابات) » و «ویژگی های نماینده صالح» به رشته تحریر درآمده است.

علاقمندان برای خرید این کتاب اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یزدان پرست IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    سلام علیکم خداقوت یک مقاله درباره انتخابات دارم که در صورتی که لازم بدانید ارسال کنم خدمتتان. چکیده مقاله: انتخابات موسم مهمی است که با توجه به رهنمودهای امامین انقلاب می توان با انتخاب صحیح، کشور را از دست نااهلان و غربزده ها نجات داد و باعث پیشرفت و آبادانی آن شد.