جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 886719
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
بلند شو قهرمان

حوزه/ رمان علیرضا جوانمرد با نام «بلندشو قهرمان» چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشر اسم، تازه‌ترین کتاب خود با نام «بلندشو قهرمان» اثر علیرضا جوانمرد را روانه‌ بازار کرد.

رمان «بلندشو قهرمان» آخرین اثر علیرضا جوانمرد است که توسط نشر اسم منتشر و روانه‌ بازار شده است. جوانمرد که پیش از این نیز مجموعه داستان کوتاهی با نام «پیشانی‌نوشت‌ها» را توسط نشر اسم منتشر کرده بود، در این اثر نیز همچون داستان‌های کوتاه خود، داستانی پست‌مدرن را برای مخاطب روایت می‌کند.

شخصیت اصلی داستان، قهرمان یوسفی کارمند پست‌خانه‌ای در پارک است، در حالی که همسرش، ساقی، کیلومترها آن‌طرف‌تر در گالری‌های نیویورک می‌گردد تا استعداد هنری‌اش را شکوفا کند.

تنها همنشین قهرمان یوسفی، پس از یاد یار مهربانش، آقای «مرد» است، مرد بزرگوار مهربان و حکیمی که کتاب مقدسی دارد به نام «ملکوت».

در پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم: «باید از دوست شفیق و رئیس رفیقم، آقای ساقدی که این امکان را برای همسرم، ساقی عزیز، فراهم کرده تشکر کنم و روی پایم بایستم و مسابقۀ مشت‌زنی را ادامه دهم و با یک ضربۀ معجزه‌آسای ناهنگام حریف را از پا دربیاورم، نه به خاطر خودم بود که ترجیح می‌دادم همین ‌جا بخوابم؛ من کلا خواب را به بیداری ترجیح می‌دهم- به خاطر این مردم شریف، همۀ این تماشاچیان حاضر در سالن «ارث» که با شور و هیجان، همۀ امیدشان را به من بسته‌اند و فریاد می‌زنند: «بلند شو قهرمان! بلند شو»!

رمان «بلندشو قهرمان» با قیمت ۲۴ هزار تومان از سوی نشر اسم روانه‌ بازار شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha