جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 887251
۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
خشت بهشت

حوزه/ اولین پیش‌شماره نشریه داخلی مدرسه علمیه دارالسلام تهران با عنوان «خشت بهشت» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اولین پیش‌شماره نشریه علمی، فرهنگی، سیاسی مدرسه علمیه دارالسلام تهران با عنوان «خشت بهشت» ویژه بهمن ماه ۱۳۹۸ چاپ شد.

در این نشریه با موضوعاتی همچون «ویژه نامه بیانیه گام دوم انقلاب»، «مطالبات رهبری»، «ویژه نامه ماه رجب»، «سخنی با طلاب»، «معرفی کتاب»، «خبرنامه»، «حدیث نگار» و «پاسخگویی به شبهات» آشنا می شویم.

در اولین پیش‌شماره نشریه «خشت بهشت»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، قائم مقام مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در مورد بیانیه گام دوم انقلاب آورده است: «بیانیه گام دوم منشوری نه برای صدور انقلاب است و نه الگویی برای خیزش‌های چریکی منطقه‌ای؛ به واقع بیانیه گام دوم استانداردهایی است برای راهبری یک انسجام امت‌محور و آرمان‌پایه در دل آزادی‌خواهان جهان.

بیانیه گام دوم مرام‌نامه ای است برای جنبشی فرهنگی که انرژی عظیم جوانان ملت، خروش آن را تضمین می‌کند و نهادها و دولت ها را نیز به همراهی وا می دارد».

این نشریه در ۸ صفحه به صاحب امتیازی مدرسه علمیه دارالسلام، مدیرمسئولی حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین سهرابی و سردبیری محمدمهدی آخوندی منتشر شده است و امور هنری نشریه نیز بر عهده ابوالفضل لشگر بوده است.

مدرسه علمیه دارالسلام در تهران، میدان شهدا، خیابان شکوفه، پایین تر از پارک، روبروی اداره دارایی، کوچه بهبود واقع شده است.

علاقه مندان برای مطالعه نشریه می توانند نسخه pdf را از اینجا دانلود کنند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha