جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم امیدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حوزه علمیه خواهران استان همدان آمادگی خود را برای ارائه طرح های پژوهشی و علمی در زمینه های مختلف برای توسعه استان، اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم، بعد از ظهر امروز با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، در نشستی ضمن بررسی بسترهای تعامل و همکاری در زمینه های مختلف با حوزه خواهران، بر پشتیبانی منتخب مردم همدان، از برنامه های پژوهشی، فرهنگی و عمرانی حوزه خواهران استان نیز تاکید شد.

خانم ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این دیدار ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام فلاحی به عنوان نماینده منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور نیروهای انقلابی و مخلص، که از بطن جامعه و حوزه‌های علمیه می‌باشند، در عرصه‌های گوناگون، مایه مباهات جامعه حوزوی است.

وی با تاکید بر لزوم شناخته شدن جایگاه اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه، یادآور شد: بنده از حجت الاسلام فلاحی، این درخواست را دارم که بیش از گذشته، در روند تثبیت جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران در بین دستگاه‌های اجرایی و در جامعه تلاش کنند.

 امیدی با بیان اینکه حوزه‌های خواهران دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های علمی هستند، ابراز داشت: حوزه علمیه خواهران استان همدان آمادگی خود را برای ارائه طرح های پژوهشی و علمی در زمینه های مختلف برای توسعه استان، اعلام می کند.

وی در پایان صحبت های خود خواستار حمایت مادی و معنوی از سوی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، جهت اجرای طرح های فرهنگی، پژوهشی و عمرانی حوزه خواهران در سطح استان و کشور شد.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار نیز مدیران و کادر مدارس علمیه استان به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود برای پیشبرد اهداف حوزه های علمیه خواهران در استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha