پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد هادوی

حوزه/ استاد هادوی تهرانی در پیام‎های جداگانه به مناسبت ارتحال استاد خسروشاهی و سیدمحمد میرمحمدی، ارتحال این دو فرزانه فرهیخته را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام استاد هادوی تهرانی در پی درگذشت استاد سیدهادی خسروشاهی به شرح زیر است:

باسمه تعالی 

خبر ارتحال عالم مجاهد آشنای دیرین، حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیدهادی خسرو شاهی رحمه‌الله موجب اندوه و تأسف فراوان گردید. ایشان که از شاگردان و شیفتگان امام عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله‌العظمی خمینی قدس سره و مولف کتاب‌های ارزشمند بود، سابقه‌ای بسیار پر بار در مبارزات جهادی و فعالیت‌های فرهنگی داشت و در طول حیات با برکت خود در ساحت خدمت ‌به مکتب اهل بیت علیهم السلام پرونده‌ای پر افتخار از خود به یادگار گذاشت. 

این‌جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم و رهبری انقلاب دام ظله و علما و فضلای حوزه‌های علمیه و بازماندگان محترم آن بزرگوار ، برای آن مرحوم‌ حشر با محمد و آل محمد علیهم السلام و برای تمام بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهی خواستارم. 

مهدی هادوی تهرانی 

۱۲ اسفندماه ۹۸

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

همچنین در پیام استاد هادوی تهرانی در پی درگذشت دکتر سیدمحمد میرمحمدی آمده  است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال دوست دانشمند و سرباز وظیفه‌شناس امام و رهبری جناب آقای دکتر سید محمد میرمحمدی (رحمه الله) چند روز بعد از وفات والده گرامی ایشان، همشیره حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی (دامت برکاته) موجب نهایت تأسف و تأثر گردید.

آن بزرگوار عمری مشغول خدمت خالصانه و تلاش صادقانه در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

روحش شاد و حشرش با اجداد طاهرینش باد.

اینجانب این ضایعه اسفناک و ارتحال والده مکرم ایشان را به حضور رهبر عزیز انقلاب (مد ظله العالی) و مراجع معظم تقلید (دامت برکاتهم) بویژه حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی (دام ظله) و تمام بازماندگان آن دو مرحوم تسلیت و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای این مادر و فرزند حشر با محمد و آل محمد علیهم السلام از درگاه ایزد منان خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی

۱۲ اسفندماه ۹۸

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha