جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اداره بهداشت نجف

حوزه/ اداره بهداشت نجف اشرف اعلام کرد ۲۱ طلبه عراقی که به خاطر تماس با سهیل داورزنی طلبه ایرانی مبتلا به ویروس کرونا در قرنطینه اجباری قرار گرفته بودند روز گذشته پس از پایان یافتن این دوره از قرنطینه خارج شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه اداره بهداشت نجف اشرف اعلام کرد ۲۱ طلبه عراقی که به خاطر تماس با سهیل داورزنی طلبه ایرانی مبتلا به ویروس کرونا در قرنطینه اجباری قرار گرفته بودند روز گذشته پس از پایان یافتن این دوره از قرنطینه خارج شدند.

این طلاب بنا به نظر کمیته پزشکی و پس از پایان یافتن دوره ۱۴ روزه قرنطینه و انجام معاینان پزشکی لازم از قرنطینه خارج شدند و از اداره بهداشت نجف اشرف به خاطر اهتمام به سلامت خود و حمایت از بهداشت نجف اشرف ومردم آن تشکر کردند.

کمیته پزشکی نیز از این طلاب به خاطر صبر و سعه صدر و همکاری آنها به خاطر رعایت بهداشت عمومی شهر امیرالمؤمنین تشکر کرد.

لازم به ذکر است طبق اعلام وزارت بهداشت عراق سهیل امیری داورزنی طلبه ایرانی ساکننجف اشرف، اولین مبتلا به ویروس کرونا در عراق شناخته شد که پس از مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونا به ایران بازگردانده شد و در یکی از بیمارستان ها تحت دروان قرار گرفت و اداره بهداشت نجف اشرف تمام طلابی را که با وی در تماس بودند به صورت اجباری در قرنطینه قرار داد تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha