شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در شرایطی که ممکن است با سفر کردن جان خود یا دیگران را به خطر بیندازیم مسافرت کردن لزومی ندارد و بهتر است در خانه بمانیم.

حجت الاسلام سید مرتاضی فاطمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: مردم عزیز ایران به خصوص جوانان این روزها که در خانه هستند از خواندن دعا و توسل به ائمه معصومین(ع) غفلت نکنند تا ان شاء الله هرچه زودتر شر این بلا و گرفتاری از سر مردم جهان برطرف شود.

وی افزود: این شرایط سخت زودگذر است و با رعایت اصول بهداشتی و اهتمام به دعا و توسل، این بیماری ریشه کن خواهد شد.

امام جمعه اقبالیه، مسافرت کردن در این شرایط را بسیار خطرناک دانست و بیان کرد: باید توجه داشت که هر شهری متناسب با جمعیتش امکانات درمانی و بیمارستانی دارد.

وی ادامه داد: در این شرایط سفر کردن به شهرهای دیگر، ممکن است سبب شود برخی از مردم از خدمات درمانی به موقع و کافی محروم شوند و حتی جان خود را از دست بدهند، بنابراین در شرایطی که ممکن است با سفر کردن جان خود یا دیگران را به خطر بیندازیم مسافرت لزومی ندارد و بهتر است در خانه بمانیم.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: شهر اقبالیه دارای گروه های جهادی زیادی است که در عرصه های مختلف چه در دوران دفاع مقدس، چه در دفاع از حرم و در حوادث مختلف خوش درخشیده اند، با توجه به وجود این ظرفیت بالا در اقبالیه، از همه عزیزان گروه های جهادی، موکب داران اربعین حسینی، هیأت های عزاداری و کلیه عناصر تأثیرگذار درخواست می کنم در خدمت رسانی به مردم بسیج شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha