جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عدنان الزرفی نخست وزیر عراق

حوزه/ مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: احتمال موفقیت عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق در تشکیل دولت جدید به زیر پنجاه درصد رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: احتمال موفقیت عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق در تشکیل دولت جدید به زیر پنجاه درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه الزرفی کاملاً می داند که دولتش در داخل مجلس نمایندگان رأی نمی آورد، افزود: الزرفی تلاش می کند در این دوره مأمور شدنش به تشکیل دولت، به بیشتر کشور های هم پیمان و دوست ایالات متحده آمریکا  نزدیک شود.

نماینده ائتلاف فتح در ادامه با بیان اینکه شانس عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف کاهش یافته و رأیی که از کل اعضای مجلس نمایندگان می گیرد، از چهل و نه درصد تجاوز نمی کند، گفت: الزرفی تلاش می کند در این دوره توجه برخی از کشور ها را جلب کند.

ندی شاکر جودت عضو مجلس نمایندگان پیشتر در گفتگویی تأکید کرده بود که هفته آینده بحث و جدل در خصوص عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف به پایان خواهد رسید و اکثر نمایندگان فراکسیون های سیاسی بر اساس شروط معین می خواهند از الزرفی حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha