پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه

حوزه/ ویروس کرونا تمام نشده و نباید این باور غلط در جامعه ایجاد شود که چون تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاهش یافته، پس ویروس هم از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس گفت: ویروس کرونا تمام نشده و نباید این باور غلط در جامعه ایجاد شود که چون تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاهش یافته، پس ویروس هم از بین رفته است.

وی افزود: کنترل ناقلین یکی از موضوعات مهم برای بهداشت و درمان است و نگران این افراد هستیم که در سطح شهر حضور داشته و ویروس را با خود منتقل می کنند.

دکتر قدیر خاطر نشان ساخت: با توجه به لزوم خدمات رسانی به بیماران غیر کرونایی و بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی و رفع مشکلات این افراد، بیمارستان امام رضا(ع) با رعایت تمام مسائل بهداشتی در اختیار بیماران غیرکرونایی قرار گرفت.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی و بسیج ملی مبارزه با کرونا، باید تا قطع کامل زنجیره این ویروس ادامه داشته باشد و از هم استانی های عزیز درخواست می کنم، این موضوع را جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: از تمامی کادر معاونت بهداشتی و مراکز ۹ گانه و نیز پزشکان مطب دار، به ویژه پزشکان عمومی که با اقدامات اساسی خود، بار بیمارستان ها را کاهش دادند، قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha