جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 894889
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
شیخ الازهر

حوزه/ شیخ الازهر در پیامی ضمن تبریک نیمه شعبان، امت اسلامی را به دعا و تضرع در این شب برای رفع بلا و نابودی ویروس کرونا دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد الطیب شیخ الازهر در پیامی نیمه شعبان و سالروز تغییر قبله را به امت اسلامی در سرتاسر جهان تبریک گفت و مردم را به تقرب به خداوند متعال در شب نیمه شعبان دعوت کرد.

وی در پیام خود نوشت: شب نیمه شعبان یکی از ارزشمند ترین شب های نزد خداوند و شب مغفرت و بخشش است تا پاک و بدون گناه وارد ماه رمضان شویم.

شیخ الازهر افزود: شب نیمه شعبان، شب مبارک و با فضیلتی است که صالحان در آن احیا می گرفتند و به عبادت، ذکر و دعا مشغول می شدند. این شب یکی از شب هایی است که به دعا در آن امید بسته می شود.

الطیب از همه امت خواست از آموزه ها و معانی این مناسبت الهام بگیرند و در زندگی و جامعه خود به کار ببندند و گفت: از جمله آموزه های این مناسبت؛ وحدت، ارتباط، تفاهم، همبستگی میان فرزندان امت اسلامی است.

به همین مناسبت مبارک که با شرایط بسیار سختی که تمامی جهان از آن رنج می برند، الازهر مسلمانان جهان را به تضرع و توسل به درگاه الهی برای رفع این بلا و نابودی ویروس کرونا و سلامت تمام بشریت دعوت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha