جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 895408
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم

حوزه/ فردی قصد داشت از طریق یک دستگاه کامیون، محموله مواد افیونی را از استانی در جنوب با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم شناسایی و متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد، فردی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون، محموله مواد افیونی را از استانی در جنوب با عبور از محور مواصلاتی"قم" به "تهران" منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم طی هماهنگی‌های قضائی، به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون را با بار گچ شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و بازرسی از آن ۴۴۸ کیلو و ۲۵۰ گرم در قالب ۴۴ بسته مواد مخدر تریاک، ۶۶۲ کیلو و ۶۵۰ گرم مرفین در قالب ۵۹۰ بسته در مجموع به مقدار یک تن و ۱۱۰ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha