چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 896001
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
کاویانی

حوزه/ مسعود کاویانی با حکم دکتر حمید شاه آبادی_ معاون صدای رسانه ملی _ به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر حمید شاه آبادی _معاون صدای رسانه ملی_ در حکمی مسعود کاویانی را به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب کرد .
در این حکم ضمن استمرار ارتباط موثر با بیوت مراجع عظام ، حوزه ها و شخصیت ها و نهادهای پژوهشی و دانشگاهی در حوزه معارف نسبت به انجام وظایف ذیل تاکید شده است .
بخشی از وظایف محول شده در این حکم بدین شرح است :‌
تبیین بسط و اجرایی نمودن سیاست های رسانه ای و راهبردهای دریافت شده از معاونت صدا و ایفا ء نقش موثر به عنوان رسانه مرجع در عرصه معارف و بسط و تعمیق اندیشه معارفی در کشور .
واکاوی مستمر محیط عملیاتی شبکه (مخاطبان ، رقبا، ظرفیت ها و منابع در دسترس وتحولات محیطی و .. ) با هدف مدیریت پیام.
نظارت و ارزیابی کمی و کیفی برنامه ای شبکه در فرآیند طرح، تولید تامین و پخش به منظور تضمین کیفت و اثربخشی برنامه ها.
گفتنی است: مسعود کاویانی سطح عالی حوزه و دانشجوی دکتری علوم سیاسی از نخستین روزهای تاسیس شبکه رادیویی معارف در حوزه های برنامه سازی و مدیریت بخشهایی مختلف رادیو از جمله مدیر گروه خبر و اطلاع رسانی ، تولید و پخش ، قائم مقام رادیو مشغول به فعالیت بوده و به مدت ۱۷ ماه سرپرستی این رسانه دینی را عهده دار بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    با توجه به دینی بودن این رسانه و معرفی شدن بدین عنوان ، بنا بر این می بایست بالاترین سطح ارتقای دینی وجهه نظر مسئولان و‌ برنامه سازان آن رسانه باشد . پخش موالید همراه با کف زدن ارتقاء نیست تنزل است .
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      کف زدن در سیره کدام یک از حضرات معصومان علیهم الصلاة و السلام بوده است ؟ چرا در جایی که می بایستی شاهد تعالی باشیم نظارگر تنزلیم ؟ مگر جایز بودن مساوی با خوب بودن و بهترین بودن است ؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا ما بین سوالات شرعی و پاسخ هایشان در برنامه زمزم احکام آهنگ های زنگ تلفن بکار می برند ؟ اذکار فراوانی وجود دارد که می توان از آنها در فواصل بهره برد .
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 0
      مردم زنگ تلفنشون رو تغییر میدن و حالا یه چیز مذهبی می گذارن اما معارف برعکسه !
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      0 0
      سینه زنی در سیره کدام معصومین بوده؟!
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا روی جنبه زیبایی شناسانه ریش و‌ محاسن در این رسانه دینی کار نمی شود ؟
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      ریش را خداوند به عنوان زینت حضرت آدم علی نبینا و آله و علیه السلام و فرزندان ذکورش تا قیامت ، عطا فرمود ، در شرایطی که دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری به اسم اسلام و با نشانه های دینی از جمله ریش ، سعی در زشت و بد جلوه دادن آنها دارند ، رسانه های خودی عملا چه کاری می کنند ؟ احیاء یا متاسفانه بعضا همدستی و در زمین دشمن بازی کردن ؟
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      جالب است که ریش را خداوند در زمانی به ابو البشر (ع) داده که در حالت غم و اندوه بعد از خروج از بهشت و ... بوده اند ، و دادن آن به عنوان زینت و شادباش نشان دهنده آن است ، که این ودیعه کارکرد فرح بخشی دارد ، اما متاسفانه در فرهنگ عمومی طرف وقتی مصیبت زده شد ، ریش می گذارد ! کأنه این نشانه عزاست ! البته ما حیات دنیا را بخش کوچک و ناچیز حیات و زندگی می دانیم ، و داشتن ریش در همه حالات خوب است ، اما نشانه عزا و غم و غصه و مصیبت قرار گرفتن یک اشتباه واضح و غیر قابل هضم است ، رسانه می بایست محکم ، پیگیر و با ظرافت دنبال کند و به اصلاح نگاه و احساسهای غلط بپردازد .
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      امان از ریشهای میکروسکپی و تسمیه ای ! اگر زیباست که هست و آفرینشش بدین منظور بوده ، پس ... اصولا الگوی نیکوی ما طبق فرموده خداوند پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است ، «و لکم فی رسول الله أسوة حسنة» . حضرت چقدر محاسن می گذاشتند ؟ اگر یک قبضه نمی گذاریم دیگر این ته ریش هم ارزش چندانی ... حد اقل به انداره ای باشد که شانه خور بشود .
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    اشعار عرفانی با آهنگ و ریتم نامناسب و در موقعیت های نامناسبی پخش می شود . شعر عرفانی می بایست در برنامه عرفانی و با وقار و متانت عرفانی قرائت شود .
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      فهم و احساس اشعار عرفانی کار هر کسی نیست ، بنا بر این اشعار این چنینی می بایست در برنامه های خاص و البته با حال و هوایی عرفانی بیان شود نه با سبکهای کذایی !
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    رادیو معارف رسانه ای است که در راستای نزدیک کردن خلق الله به امام زمان علیه الصلاة و السلام و عجل الله تعالی فرجه الشریف تلاش می کند و گام بر می دارد ، و این شایسته تحسین است ، اما می بایست برنامه ها هم در همان راستا پیش برود . چرا برای تبلیغ برنامه ها از امتزاج صداهای آقا و خانم بهره می برند ؟ مگر الگوی حضرت مادر بزرگوارشان نیست ؟ مگر آن بانو بهترین وضعیت برای بانوان را عدم رویت نامحرم ندانسته است ؟ چرا عملا خلاف آن رویه پاک و نورانی تبلیغ می شود ؟
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      بعضی فکر می کنند ارزشمندی به دیده شدن است ، و بعد می گویند پس باید کاری کنیم که بانوان هم دیده شوند و چهره آنان هم ... ! آیا همه مردم دیده می شوند ؟ آنهایی که دیده می شوند دیده شدنشان مساوی است ؟ اگر معیار دیده شدن باشد پس آنانی که کمتر دیده شده اند هم عادلانه دیده نشده اند ! آری دیده شدن خوب است ، اما که ببیند ؟ آن که دیدنش ما را می سازد ، و اگر او ببیند بس است . کسی که کارش برای خداست ، نه با دیده شدن دچار عجب و فخر و ... می شود ، و نه از بی اعتنایی دیگران ملول می گردد ، بلکه به عکس ، خدا را شاکر است که ، می تواند عملی خالصانه داشته باشد ، و گیر به به و چه چه این و آن نیست ، بایستی احساس درست و بجای زهرای مرضیه سلام الله علیها در مورد کار در خانه و مادری و همسری تبیین ، تبلیغ و اشاعه داد ، نه روش منحط مخالفش را .
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    میزان بیان احکام شرعی هیچ تناسبی با نیاز مبرم و گسترده مومنان ندارد
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      با وجود رسانه های متعدد دینی ، میزان ارائه احکام شرعی اصلا قابل قبول نیست . می توان علاوه بر تعبیه دقایقی قبل از اوقات مختلف نمازها برای احکام ، فواصل بسیاری از برنامه ها را به عنوان میان برنامه به بیان کوتاه یک حکم شرعی اختصاص داد .
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    باز پخش پرسمان ها متاسفانه در زمان مناسبی نیست ، با وجود تقاضاهای مکرر اما متاسفانه توجهی نشد ، حد اقل باز پخش اول همان صبح می گذاشتید برای بسیاری قابل استفاده بود .
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا صلوات مجالس مذهبی به عنوان صلوات حقیقی پخش نمی شود ؟ آهنگ درست و بجای صلوات همانی است که در مجالس مومنین می شنویم
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      خداوند حفظ فرماید حاج آقای قرائتی را که در صدر برنامه درسهایی از قرآن صلوات غرائی گذاشت و جزو آرم برنامه شد ، این صلوات چقدر بهجت افزاست . ذائقه برنامه سازان صدا و سیما به کدام سمت رفته است ؟ حتی در رسانه ای که خودشان می گویند دینی است ، توان استفاده از این موهبت ارزشمند و شادی آفرین و با معنویت ندارند !
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    گاهی بجای ارائه برنامه های مفید و عالمانه مدت فراوانی از وقت رسانه در اختیار مجریان قرار می گیرد برای ... معارف می بایست در هر زمانی یک برنامه علمی دینی باشد
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    از حضرات حجج اسلام ملکی ، عباسی ولدی و محمدی کارشناسان پرسمانهای قرآنی ، خانواده و اعتقادی تشکر وافر می شود . أیدهم الله بتأییداته الخاصة الدائمة الکاملة و جزاهم عنا خیر الجزاء و أکثره .
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    عزیزان دست اندرکار رادیو معارف چرا برای برادران حوزوی مکرر عنوان دکتر بکار می برید ؟ عناوین ارزشمند و معنوی حوزوی چه کمبودی دارد ؟ با غنای آنها چه حاجتی به سماتی اینچنینی است ؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    رسانه های دینی بخصوص معارف می بایست از پرسنلی ویژه ای بهره ببرند ، که هیچ ارتباطی با موسیقی سازی نداشته باشند ، حضور افراد در رسانه های دیگر ، مانع از دستیابی به تجربه رسانه عاری از موسیقی سازی می شود ، و نتایج را از اطمینان می اندازد ، علاوه بر آن که عادت به موسیقی سازی به خاطر کار در رسانه های دیگر مانع از لذت بردن از موسیقی قرآن و ... می شود و افراد ممکن است ، متوسل به موارد ردی و بی ارزش شادمانی ، مثل کف زدن در موالید حضرات معصومین علیهم السلام بشوند ، که متاسفانه شاهدش هستیم !
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    معارف در مقایسه با سایر رسانه ها می بایست کلاس وقار و طمأنینه باشد نه ...
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    موضوع دریافتیهای برخی از مجریان و ... مساله مهمی است ، مسایل حقوقی کارمندان صدا و سیما و همچنین کسانی که همکاری می کنند با این رسانه ، بایستی در اوج شفافیت و در دسترس عموم باشد .
  • بنده خدا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    سینه زنی در سیره کدام معصومین بوده؟!
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      0 0
      سینه زنی گر چه در روایات به صورت صریح تجویز یا تشویق نشده است ، اما مادامی که در حد معمول باشد ، عمومات عزاداری شاملش می شود ، ولی کف زدن یکی از پازلهای شادیهای هرزگونه است ، علاوه بر آن که ، مذمت آن در قرآن هم ، در مورد عبادت مشرکان ، دیده می شود .
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      0 0
      علما تشویق به عزاداری می کنند ، و مجالس خودشان هم روضه و‌ بکاء و تباکی است . سینه زنی مادامی که مورد ناشرعی به همراه نداشته باشد تجویز می کنند ، نه معرفی به عنوان یکی از سنن عزاداری معصومان علیهم الصلاة و السلام .