سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طباطبایی

حوزه/ در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان اصفهان بر حمایت از صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، عصر امروز در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان اصفهان، گفت: با توجه به بحث بودجه بهترین راه برای بالا بردن راندمان در آموزش حوزه علمیه، تجمیع امکانات و مراکز آموزشی در برخی مناطق و بهره بردن از آنها به شکل مطلوبتر و متمرکز تر می باشد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: نکته دیگر که در این زمان اهمیت دارد، ارتباط بیشتر با صدا و سیما و ارائه برنامه های مذهبی و دینی برای ایجاد روحیه معنوی و شناخت حوزه توسط جوانان و جذب به حوزه است، چرا که رسانه و فضای مجازی راه ارتباطی خوبی با مردم می باشد.

وی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا برخی از مشاغل دچار آسیب شده اند که باید با رعایت شأن صاحبان آنها، مورد حمایت قرار بگیرند و به مسائل آنها رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در پایان راه اندازی رزمایش مواسات را برداشت از کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اصل و ریشه این حرکت از حوزه علمیه و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آغاز شد و بحمدالله حرکت خوب و مثبتی در حال انجام است و مشارکت های خوبی در این زمینه انجام شده، ولی در نحوه مصرف وجوهات شرعی اختصاص داده شده به این کار باید دقت لازم انجام شود و شناسایی افراد به صورت صحیح صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha