دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 898444
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
دعای ابوحمزه ثمالی

حوزه/ جدیدترین اثر استودیویی دعای ابوحمزه ثمالی با صدای محمدحسین سعیدیان و به همت موسسه کشوری مهد قرآن تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جدیدترین اثر استودیویی دعای ابوحمزه ثمالی با صدای دلنشین محمدحسین سعیدیان، قاری و داور برجسته کشور و عضو هیأت علمی این مؤسسه و ترجمه گویا با صدای هنرمندانه جلال ذکایی در استودیو «مهد آوا» وابسته به مؤسسه مهد قرآن تولید و منتشر شد.

بنابر این گزارش، این دعای سراسر معنوی و عاشقانه به درگاه ایزد سبحان از لسان حضرت امام زین العابدین (ع) است که با روش جدید و به صورت جملات کوتاه با ترجمه ای ساده و روان در ۳۰ بخش آماده شده تا همه اقشار بتوانند در شب های نورانی و پر برکت ماه مبارک رمضان با خدای بی نیاز به راز و نیاز بپردازند.

شایان ذکر است دعای ابوحمزه ثمالی از لسان امام سجاد (ع) شامل اسماء و صفات خداوند و همچنین در بردارنده مفاهیمی مانند دشوارهای قبر و قیامت ، سنگینی بار گناهان و لزوم اطاعت و پیروی از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام است در این دعا راه های تضرع و توبه به درگاه خداوند و نیز رسیدن به تقوا و پرهیزکاری بیان شده است.

گفتنی است: سایر ادعیه مربوطه به ماه مبارک رمضان شامل دعای افتتاح ، سحر ، ادعیه مشترک ، دعای روزها نیز با همین روش تولید و در سایت مؤسسه مهد قرآن به آدرس ayeh.ir قابل دسترس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha