چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق گفت: دعوت اعضای کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برای استقرار سامانه گنبد آهنین در عراق دلیلی است بر اینکه آمریکا هیچ قصدی برای خروج از این کشور ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق گفت: دعوت اعضای کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برای استقرار سامانه گنبد آهنین در عراق دلیلی است بر اینکه آمریکا هیچ قصدی برای خروج از این کشور ندارد.

وی از فراکسیون های سیاسی خواست خطر این اظهارات را درک کرده و به دولت آینده فشار بیاورد تا ساز و کاری را برای اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در خروج نیرو های بیگانه تعیین کند.

فاضل جابر تصریح کرد: دولت آمریکا همیشه از مسئولین به ویژه اعضای دو حزب اصلی کنگره برای بیان تصمیمات پلید خود در خصوص عراق استفاده می کند تا به تصمیم خود رنگ و بوی قانونی بدهد که آخرین آن استقرار سامانه موشکی و ساخت گنبد آهنی است.

عضو ائتلاف فتح با بیان اینکه تصمیم آمریکا برای استقرار گنبد آهنی به این معنی است که هیچ قصدی برای خروج از عراق ندارد، از فراکسیون های سیاسی خواست خطر این اظهارات را درک کرده، آن را جدّی بگیرند و به دولت آینده فشار بیاورند تا برای اجرای مصوبه مجلس نمایندگان مبنی بر خروج نیروهای بیگانه از عراق، ساز و کاری را تعیین کند.

شایان ذکر است که تعدادی از اعضای کنگره آمریکا از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در نامه ای به مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا خواستار استقرار سامانه گنبد آهنی در عراق شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha