جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باسم نعیم عضو روابط بین الملل جنبش حماس

حوزه/ باسم نعیم عضو روابط بین الملل جنبش حماس گفت: عنوان بحرانی که آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی "آنروا" از آن رنج می برد مالی است، امّا در اصل سیاسی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، باسم نعیم عضو روابط بین الملل جنبش حماس گفت: عنوان بحرانی که آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی "آنروا" از آن رنج می برد مالی است، امّا در اصل سیاسی است.

وی در گفتگوی مطبوعاتی اشاره کرد: تأکید عدنان ابو حسنه مشاور رسانه ای آژانس آنروا مبنی بر اینکه این آژانس با خطرناکترین بحران مالی از زمان آغاز خود مواجه است، بیانگر همان حقیقتی است که ما پیشتر بر آن تأکید کردیم و گفتیم که رژیم اشغالگرِ مورد حمایت آمریکا به دنبال اجرای برنامه خود در حذف پرونده آوارگان فلسطینی است.

نعیم افزود: اسرائیلی ها از بحران شیوع ویروس کرونا و مشغولی جهان به این ویروس برای اجرای این جنایت ها سوء استفاده می کنند، بدون اینکه هیچ واکنشی در خوری به آن نشان داده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه جامعه بین المللی به محکومیت و تقبیح کردن اکتفا می کند و هیچ اقدام حقیقی برای توقف اینگونه طرح های شیطانی انجام نمی دهد.

عضو جنبش حماس با بیان اینکه ما خوب می دانیم فقط عنوان بحران مالی است، امّا در اصل سیاسی می باشد، گفت: اگر تصمیم جدّی برای حل بحران و حمایت از آژانس وجود داشته باشد، می توان مشکل مالی را به آسانی حل کرد.

نعیم تأکید کرد: این طرح ها و غیر آن هرگز موجب تحقق استقرار و استمرار برای اشغالگران نخواهد شد، بلکه راه گسترده ای را برای خشونت، آشوب و نا آرامی بیشتر باز می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha