پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتباطات

حوزه/ آذری جهرمی گفت: با حضور آقای جهانگیری این هفته هزار و ۵۰۰ روستا به شبکه ملی ارتباط و اینترنت متصل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت، از اتصال هزار و ۵۰۰ روستا به شبکه ملی ارتباط و اینترنت خبر داد.

آذری جهرمی افزود: با تصمیم گیری صورت گرفته زمان استفاده از سایت‌های آموزشی برخط برای دانشجویان و استادان تمدید شد که به صورت رایگان تا پایان خرداد خدمات ارائه دهد.

وی گفت: طبق برآورد دیشب سازمان تنظیم مقررات حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای استفاده از فضای آموزشی به استادان و دانشجویان خدمات رایگان داده شده است.

وزیر ارتباطات افزود: با توجه به درخواست وزارت علوم زمان استفاده از این خدمات تا یک ماه دیگر (پایان خرداد) تمدید شد تا دانشجویان و استادان در شرایط فراگیری کرونا بتوانند در سلامت از آموزش الکترونیک استفاده کنند و کارهایشان را انجام دهند.

آذری جهرمی گفت: در حوزه دانش آموزی هم با حضور آقای جهانگیری این هفته هزار و ۵۰۰ روستا به شبکه ملی ارتباط و اینترنت متصل شد.

وی افزود: کارهای نهایی مربوط به هزار روستای دیگر هم انجام شده است که تا دو هفته آینده آن‌ها هم به این شبکه متصل می‌شوند و زیرساخت مناسب برای مناطق روستایی و دسترسی شان به آموزش و سلامت الکترونیک فراهم می‌شود تا بتوانند خدمات ارائه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha