پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاجی محمدی

حوزه/ ‌استاد حوزه علمیه قزوین گفت: نمایندگان مجلس یازدهم وصیت نامه امام راحل را مطالعه کرده و آن را در زندگی و برنامه های کاری خود اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به مستمندان و فقرا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی‌اکبر حاجی محمدی، صبح امروز در نشستی با موضوع «نگاهی به اندیشه های امام خمینی(ره)» در سالن اجتماعات سپاه قزوین، بیان کرد: وصیت نامه امام راحل جامع است و هر بار که مورد مطالعه قرار می گیرد نکات جدیدی از آن استخراج می شود، لذا آحاد مردم به ویژه جوانان یکبار هم که شده آن را با دقت مطالعه کنند و از نکات آن بهره مند شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم وصیت نامه امام راحل را مطالعه کرده و آن را در زندگی و برنامه های کاری خود اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به مستمندان و فقرا داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی محمدی بیان کرد: بررسی اندیشه های بزرگمرد انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) از زوایا و ابعاد مختلف به منظور آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با افکار و اندیشه های رهایی بخش آن پیشوای فرزانه نه تنها ضرورتی اجتناب ناپذیر بلکه امری مبارک و سرشار از برکات است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب مراحلی را برای تحقق تمدن اسلامی بیان کرده و وصیت نامه ایشان کامل ترین الگویی است که عصاره کل مبانی دینی، فکری و اجتماعی را برای تحقق یافتن به تمدن اسلامی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha