جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منادی

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: امروز صدها شبکه ماهواره ای، سایت خبری و... به صورت هماهنگ جبهه منسجمی علیه این انقلاب و آرمانهایش ایجاد کرده اند و بسیار هماهنگ عمل می کنند، البته تاسف بار تر اینکه برخی از عناصر خودفروخته داخلی هیزم بیار این آتش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد مهدی منادی، پیش از ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان دانشجویی کردستان اظهار داشت:  دشمن همیشه قشر فرهیخته و نخبه را هدف حملات و تهاجات فکری و عقیدتی خود قرار می دهد. این مسئله در کشور ما نیز صدق می کند و حوادث و رویدادهای تاریخی بهترین شاهد و گواه این مسئله است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان با اشاره به اینکه تغییر باورهای دانشجو و طلبه از برنامه های دشمن در بحث جنگ نرم است، ادامه داد: دشمنان این نظام از ابتدای انقلاب پروژه استحاله فکری و فرهنگی جامعه ایرانی به ویژه در بین قشر دانشجو و جوان را در راس امور شیطانی خود قرار داده اند و در این زمینه هزینه های مالی، انسانی و... زیادی را نیز هزینه کرده و می کنند.

وی جدایی دانشگاه و حوزه را یکی از برنامه های دشمن در بحث جنگ نرم عنوان کرد و ادامه داد: تا زمانی که بین دانشجو و طلبه وفاق و یکدلی باشد، پیاده کردن برنامه های ضدفرهنگی توسط عناصر نفوذی و خودفروخته محال می باشد، از این رو دشمن همیشه به دنبال یافتن راهکاری برای از بین بردن این وحدت می باشد.

حجت الاسلام منادی افزود: حوزه و دانشگاه دو بال علمی و فکری کشور هستند و بی شک با وجود هماهنگی این دو مرکز مهم و تاثیرگذار حرکت به سمت تعالی میسر خواهد بود و همین امر باعث عصبانیت دشمنان می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کردستان ادامه داد: امروز صدها شبکه ماهواره ای، سایت خبری و... به صورت هماهنگ جبهه منسجمی علیه این انقلاب و آرمانهایش ایجاد کرده اند و بسیار هماهنگ عمل می کنند، البته تاسف بار تر اینکه برخی از عناصر خودفروخته داخلی هیزم بیار این آتش هستند.

حجت الاسلام منادی ادامه داد: بهترین و کارآمدترین راه برای تقابل با هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان، هرگز دفاع منفعلانه نیست، بلکه باید پتانسیل های فکری کشور  بسیج شوند و صفوف خود را در برابر دشمن مشخص نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: باید بسترهای ایجاد یک جبهه فرهنگی در حوزه رسانه و فضای مجازی در کشور ایجاد شود، زیرا هر ثانیه هم برای ما حیاتی است و هم برای دشمنان و معاندان، لذا نباید با جلسات و نشست های بدون خروجی فرصت میدان داری را به دشمنان، معاندان و براندازان بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha