چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ «فرهنگ» و «اقتصاد» دو مطالبه مهم بود که رهبر معظم انقلاب صراحتاً به نمایندگان مجلس گوشزد فرمودند، لذا به جای گرو کشی و تسویه حساب های سیاسی به دنبال تحقق مطالبات ولی امر مسلمین و وعده های انتخاباتی باشند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مدیریت شاید در نگاه اول شیرین باشد، ولی بار مسئولیتی که به دنبال دارد، بسیار سنگین است، همین مسئله درباره وکلای ملت کاملا صدق می کند، لذا راه یافتگان به مجلس یازدهم باید بدانند که در برابر رای و اعتماد مردم وظایف بسیار سنگینی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد

استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس یازدهم، بیان کرد: در پیام صریح، جامع و اندیشمندانه امام خامنه ای به افتتاح مجلس یازدهم، به خوبی نیازهای جامعه اسلامی برای نمایندگان تشریح گردید و ایشان از نمایندگان مجلس می خواهند که با دوری از حاشیه ها به فکر ملت و کشور باشند.

وی یادآور شد: «اقتصاد» و «فرهنگ» دو مطالبه مهم بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی صراحتاً به نمایندگان مجلس گوشزد فرمودند، لذا وکلای ملت برای داشتن یک پارلمان پویا، انقلابی و مطالبه گر باید تلاششان را دوچندان کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج با تاکید بر این که نمایندگان مجلس باید خود را وکیل واقعی مردم بدانند و خدایی ناکرده صندلی های سبز بهارستان آنها را فریب ندهد، گفت: مردم از نمایندگان می خواهند به جای گرو کشی و تسویه حساب های سیاسی به دنبال خدمت و تحقق مطالبات ولی امر مسلمین و همچنین وعده های انتخاباتی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    با درود و سلام بر حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای کاوه زید عزه ، عرض میکنم که این فرمایش متین حضرت عالی خواست دل هر مسلمانی است که بجای خود ، بلکه هر انسان آزاده ای ولو دین هم نداشته باشد ، خواهان آن است . حقیر هم که کسی نبوده و نیستم صمیمانه از جنابعالی تشکر میکنم و آرزو میکنم که ای کاش همه ی علمای عالیقدر مان نیز مستمراََ همین را از همگان بخواهند ، چون پرچمداران اسلام یعنی حق همین بزرگوارانانند .خدای تعالی مؤید همه شان باشد که همواره پناهگاه های کاملاََ قابل اعتماد مردم بوده اند و هستند و خواهند بود .با عرض ادب محمد مهدی اسلامی