پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 نخستین آشپزخانه غذای نیازمندان اسلامی در لندن انتاریو

حوزه/ جامعه اسلامی شهر لندن در جنوب غربی انتاریو که تا پیش از این با دیگر سازمان‌ها برای کمک رسانی همکاری داشت، نخستین آشپزخانه غذای مخصوص به مسلمانان را در این شهر راه اندازی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، جامعه مسلمانان شهر لندن واقع در جنوب غربی انتاریوی کانادا دست به دست هم دادند تا نخستین آشپزخانه غذا برای نیازمندان را در خیابان هیات این شهر راه اندازی کردند، برنامه‌ای که از آغاز به هدف کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمندان آغاز شده بود.

زبا هاشمی یکی از داوطلبان راه اندازی آشپزخانه در این باره به خبرنگاران گفت: این پروژه از ۴ جولای فعال می‌شود و داوطلبان هر شنبه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت حدود یک ساعت یا تا زمان تمام شدن غذا ، وعده های غذایی را سرو می‌کنند.

وی گفت: ما می‌خواهیم به زنان و کودکان و مردان خدمت کنیم ، هر کس که گرسنه باشد و هر کس به غذا احتیاج داشته باشد.

این فعال مدنی مسلمان خاطرنشان کرد: ما با بحران فقر روبرو هستیم و خانواده‌هایی را داریم در این شهر که غذای کافی برای خوردن ندارند. ما به عنوان مسلمانان وظیفه داریم به آن‌ها کمک رسانی کنیم و این بخشی از دین و اعتقادات مذهبی ما است.

جامعه اسلامی شهر لندن در گذشته با سازمان‌های دیگر برای غذادهی به نیازمندان همکاری داشت. و هم اکنون با همکاری مسجدمسلمانان لندن، مرکز اسلامی جنوب غربی انتاریو، انجمن مسلمانان کانادا، مرکز اسلامی شمال لندن و مسجد هیات، این آشپزخانه غذا را فعال ساخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha