جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: اگر فریاد و مطالبه مردم از زبان ما گفته نشود تبدیل به تهدیدی خواهد شد که از حلقوم دشمن بیرون می‌آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار با حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار کرد: نباید درگیرشدن به روزمرگی‌ها ما را از اهداف و رسالت‌های اصلی بازدارد. بلکه باید مشکلات و مفاسد رصد شده و با دغدغه دینی و آرمانی که وجود دارد برای حل مشکلات پیشقدم شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: لازم است سازمان تبلیغات نگاهی رصدگونه به مفاسد و مشکلات جامعه داشته باشد تا مانع وقوع بسیاری از اتفاقات و معضلات در جامعه شود و فقط درگیر اقدامات مقطعی و کوتاه مدت نشود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: جریان مطالبه گری باید به صورت بسیار جدی در سازمان تبلیغات شکل بگیرد تا زمینه برای فعالیت مخالفان نظام فراهم نشود. یعنی سازمان تبلیغات باید ریشه ای در مسائل مختلف ورود کند که اگر ما کوتاهی کنیم دیگران از این مسائل به نفع خودشان بهره برداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: جریان مطالبه گری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باید شکل بگیرد تا مردم بدانند که روحانیت ما فقط در حوزه دین مطالبه ندارد، بلکه در حوزه‌های دیگر هم به نفع مردم مطالبه گری می‌کند.

وی تصریح کرد: قزوین، استانی کارگرنشین و صنعتی است که مطالبات زیادی در حوزه کارخانه‌های ورشکسته دارد که مخالفان نظام در شرایط مختلف به دنبال این بودند که از این فضا برای اغتشاش و فتنه گری سوءاستفاده کنند. اما بیان مشکلات کارگری و مطالبات آنها در تریبون‌های نمازجمعه این زمینه را از دشمن گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان تاکید کرد: باید بدانیم که اگر فریاد و مطالبه مردم از زبان ما گفته نشود تبدیل به تهدیدی خواهد شد که از حلقوم دشمن بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha