جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توافق نامه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه و شبکه قرآن و معارف سیما

حوزه/ توافق نامه همکاری مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه و شبکه قرآن و معارف سیما ذیل تفاهم نامه اصلی حوزه و صدا و سیما امروز در قم امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در حاشیه دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با آیت الله اعرافی در قم، توافق نامه همکاری بین مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و شبکه قرآن و معارف سیما، (ذیل تفاهم نامه اصلی میان حوزه های علمیه و رسانه ملی) با امضای حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری و جواد شیخ اکبری امضا شد.

بر اساس این گزارش:  هدف امضای این توافق نامه، هم افزایی و استفاده بیشتر شبکه قرآن و معارف سیما از ظرفیت های عظیم حوزه و روحانیت است.

این توافقنامه در سه ماده و چندین محور تنظیم شده است که برخی از محور های توافق نامه شامل:

معرفی کارشناسان و نخبگان حوزوی با مختصات رسانه ای در حوزه های مورد نیاز و مبتلا به مردم؛ همکاری در اجرای طرح ملی سیر مطالعاتی در راستای تقویت منظومه معرفتی در سطوح مختلف علمی؛ ساخت مستند زی طلبگی در طرح امین هجرت و...؛ همکاری در برگزاری جشنواره ها و همایش ها و نشست های تخصصی طرفین؛  حضور در جلسات شوراهای یکدیگر به منظور تسریع در فرایند همکاری در مواقع لزوم؛  در اختیار  قرار دادن امکانات و ظرفیت های دو طرف به منظور تولید برنامه و محصولات دینی با هماهنگی قبلی، می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha