شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صابر سهرابی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: پرورش مبلغین و روحانیونی که می توانند در جامعه به ویژه در بخش فرهنگ تاثیرگذار باشند، می تواند ما را یک پله به اهدافی که آن را دنبال می کنیم نزدیک تر کند.

صابر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در فرهنگ سازی اظهار داشت: نقش حوزه علمیه در در گسترش فرهنگ بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه ها و وظایف مهم نهادهای حوزوی گسترش فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است، اضافه کرد: طلاب و روحانیون باید براساس آموزه هایی که دارند فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را گسترش دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس با تصریح اینکه فعالیت های مبلغین در امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است،  عنوان کرد:  مطمئنا تاثیری که روحانیت می تواند در گسترش فرهنگ داشته باشد هم بازدارنده خواهد بود و هم می تواند کمک و راهنمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: پرورش مبلغین و روحانیونی از سوی حوزه علمیه که می توانند در جامعه به ویژه در بخش فرهنگ تاثیرگذار باشند، می تواند ما را یک پله به اهدافی که آن را دنبال می کنیم نزدیک تر کند.

سهرابی در خصوص بودجه سالانه اداره فرهنگ و ارشاد گفت: به هیچ وجه من الوجوه بودجه فرهنگ و ارشاد پاسخگوی فعالیت های فرهنگی سطح استان نیست، برای اجرای فعالیت های فرهنگ هنری نیازمند افزایش بودجه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha