پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار رییس کمیته امداد قم با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در نامه ای به رئیس جمهور: ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در نامه ای به رئیس  جمهور بیان کردند: ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

متن نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی  زید عزه
سلام علیکم

شرایط فعلی جامعه و ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و  بی ثباتی قیمتها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

افزایش بی حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سالهای گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور،  مردم را دلسرد کرده است.

گر چه مدیران دولتی و مسئولین امر با توجه به فشارهای تحریم  تلاشهایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاشها برای مردم ملموس نبوده و  مردم از ضعف نظارت و افزایش بی رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی  سخت آزرده خاطر گشته اند که باید هر چه سریعتر فکر عاجلی برای آن بشود.

تلاش برای افتتاح طرح‌های نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گر چه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران  و بی توجهی به کف بازار و خواسته های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریعتر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمتهای سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی ها شود.

والسلام علی من اتبع الهدی
٩٩.۴.٢۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شمس IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی با عرض سلام و تحیت و ابراز ارادت به استحضار شما رهبر مظلومان میرسانم که مردم هزارستان (شیعیان افغانستان) بیش از پیش در جنگ و محاصره شدید طالبان منحوس و متحدش یعنی دولت سه نفره اشرف غنی؛ حامد کرزی و زلمی خلیلزاد قرار گرفته است و هر روز تعدادی از مردم را وحشیانه و و نژادپرستانه و به خاطر تبلیغ و ایران دوستی به شهادت میرسانند.همچنین مثل داعش اعلامیه جهاد نکاح را صادر کرده اند، و این دفعه داعش تحت لوای سفید طالبان قرار گرفته و خود را نشان میدهد.از شما رهبر محبوب و عالیقدر استدعا میشود که در باب نجات این مردمان و مادران غمدیده و سوگوار ؛ پیگیری ها و اقدامات لازم نظامی و غیر نظامی را مبذول فرمایین. طول عمر با عزت و سلامت جناب عالی و تداوم رهبری و ولایت مطلقه شما را تا ظهور حضرت ولی الله الاعظم (عج) از درگاه خداوند منان مسئلت مینمایم. با تشکر و سپاس