پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/آیت الله ناصری یزدی در نشست مجازی نمایندگان ولی فقیه استان ها، تأکید کرد: عزاداری ایام سوگواری ماه محرم  با رعایت کامل مسائل بهداشتی، در حسینیه‌ها و منازل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست ویدئو کنفرانس نمایندگان ولی فقیه استان‌ها که امروز برگزار شد با اشاره به شور خاص هیئت‌های مذهبی یزد در محرم، اظهار داشت: امسال باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم مراسم هیئات با فاصله گذاری اجتماعی و با رعایت همه مسائل اجتماعی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد یکی از پیشنهادات خود در این نشست کشوری را افزایش فعالیت مساجد بیان کرد و افزود: بعد از نمازهای جماعت، منبری‌ها برای همان تعدادی که در مساجد حضور دارند مداحی و روضه خوانی نمایند.

آیت الله ناصری یزدی با یادآوری مراسم همه ساله خانگی روضه خوانی درمحلات  یزد، خاطر نشان کرد: این روضه‌ها به هیچ وجه تعطیل نشود و حتی هر خانواده می تواند با دعوت از منبری ها و مداحان برای اعضای خانواده اش مراسم عزاداری محرم را برگزار کند.

وی به هیئات مذهبی هم پیشنهاد کرد: اگر امکان عزاداری در خیابان را ندارند ، مراسم را در همان مساجد و حسینیه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند و جلوی تعطیل شدن روضه‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha