جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابراهیم فامیلی سمنان

حوزه/ حجت الاسلام فامیلی گفت: مشارکت و همدلی طلاب خواهر و برادر استان سمنان در جریان مبارزه با کرونا کم نظیر بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، در نشست تجلیل از مبلغان خواهر حوزوی جهادگر در عرصه سلامت، که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد، با اشاره به فعالیت طلاب خواهر و برادر استان سمنان در جریان کرونا، اظهار داشت: ما بهبود بسیاری از بیمارهای کرونایی مان را مدیون زحمت‌های طلاب خواهر هستیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: ما نیز شاهد دلسوزی پرستاران خواهر و برادر بودیم و در غسالخانه ها یک کار کاملا جهادی بود که خواهران و برادران طلبه شرکت کردند که به ویژه خواهران بسیار فعال بودند.

وی افزود: در بحث ضدعفونی، در بحث تولید ماسک و گان و رسیدگی به نیازمندان در قالب طرح «سلام» طلاب خواهر خوش درخشیدند.

حجت الاسلام فامیلی خاطرنشان کرد: خواهران سمنان فعالیت های بسیاری داشتند به نحوی که مدیریت بیمارستان را به آنها محول کردند و کارها را به طلاب خواهر واگذار کردند و تمام فعالیت‌های فرهنگی نقاهتگاه ها، اعم از جشن نیمه شعبان، جشن غدیر و برنامه های متعدد که در بیمارستان ها برگزار می شد.

وی گفت: استان سمنان را به لحاظ تعداد طلبه ها و گستره فعالیت‌هایشان می توان گفت استان برتر بوده و جزو استان های اول در کشور است و آیت الله شاهچراغی در جلسات متعدد از جهادگران تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار: فاطمه رحیم زاده

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha