جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کردی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام کردی شاهرودی گفت: بانک اطلاعات پتانسیل و ظرفیت‌های طلاب استان را در دست داریم و آماده ارائه مشاوره برای انتصاب‌ها و چینش بهره گیری از روحانیت در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام جواد کردی شاهرودی، در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان در قم با مدیرکل اوقاف سمنان اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان سمنان وجود دارد که با غفلت از آن از آن درست استفاده نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌ها تصریح کرد: بانک اطلاعات پتانسیل و ظرفیت‌های طلاب استان را در دست داریم و آماده ارائه مشاوره برای انتصاب‌ها و چینش بهره گیری از روحانیت در استان هستیم.

حجت الاسلام حسن عرب ساغری، عضو مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون استان سمنان نیز در این نشست بر بهره گیری از ظرفیت موقوفات به منظور استفاده در راستای توسعه و پیشرفت حوزه های علمیه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آبرو برخی از طلاب در خطر است، افزود: مشکلات معیشتی به بسیاری از مردم، از جمله قشر طلاب فشار آورده است که می بایست در این جهت برنامه ریزی اساسی شود .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha