چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب با بیان اینکه هیئت قانون مدار حامی سلامت مردم است، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هیئات در این ایام و لیالی، خط بطلان بر غرض ورزی های افراد نادان و منحرف کشید.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه محرم ماه جوشش غیرت ناب در برابر دشمن ناپاک است، اظهار داشت: ارادت همراه با معرفت به سرور و سالار آزادگان عالم، برای اهل معنا توفیق الهی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب ادامه داد: تشکر رهبر معظم انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در مجالس عزاداری، مهر تأییدی است بر اینکه جوانان هیئتی با مدیریت جهادی خود در مبارزه با شیوع کرونا توان اداره جلسات اقامه عزا را به نحو احسن دارند.

وی تصریح کرد: شور و شعور معرفت حسینی(ع) در هیئات، همراه با بصیرت انقلابی در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرصت سوءاستفاده از دشمن را خواهد گرفت.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: با وجود اینکه کرونا، تغییراتی در زندگی مردم به وجود آورد و شکل برپایی مراسمات عزاداری ماه محرم را نسبت به سالهای گذشته تغییر داد، اما مدیران هیئات و شرکت کنندگان با تدبیر، ضمن رعایت دستورات بهداشتی، امنیت روانی را بر جلسات حاکم کردند.  

مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب با بیان اینکه هیئت قانون مدار حامی سلامت مردم است، ادامه داد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هیئات در این ایام و لیالی، خط بطلان بر غرض ورزی های برخی افراد نادان و منحرف کشید.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: به لطف الهی و عنایات امام عصر(عج)، حال و هوای حسینی و عاشورایی در سطح شهرها، فضا را تغییر داد و موجبات عصبانیت جریان سعودی و معارض ارزش های اسلامی را فراهم کرد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: گرچه به بهانه ویروس کرونا دشمنان اسلام، تلاش کردند با شیطنت رسانه ای، عزای سالار شهیدان را از رونق بیاندازند، اما با شکست در این مرحله، به روش های دیگر تخریب روی آورده اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت عمومی و به برکت ارادات خالصانه تمامی عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) خصوصا شیفتگان حسینی، شاهد ریشه کنی ویروس و دفع بلا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha